Clementino

Als mede-oprichter van Clementino heeft Jeroe niet alleen meegewerkt aan het ontstaan van de likeur, maar ook het volledige merk vanuit het niets opgebouwd. Wat begon als een vriendschappelijk idee groeide uit tot een biologische clementine-likeur die draait om samen genieten, verbondenheid en kwaliteit.

Vanuit zijn achtergrond als grafisch vormgever ontwierp Jeroen de volledige visuele identiteit, waaronder:

  • een herkenbaar logo en een krachtig kleurpalet

  • onderscheidende label en een bijpassende tone of voice

  • opvallende posters en creatief drukwerk

  • en natuurlijk een gebruiksvriendelijke, visueel sterke website

Elke visuele keuze is doordrenkt met ons verhaal: van de warme kleuren die de zonovergoten clementines oproepen tot de speelse details die verwijzen naar onze gezamenlijke herinneringen.

Clementino is voor Jeroen meer dan een product. Het is een verlengstuk van onze vriendschap, gegoten in een fles en vormgegeven met dezelfde aandacht en passie waarmee wij hem samen hebben bedacht.

Waarom Studio Roem?

  • Eén studio voor ontwerp, merk en uitvoering

  • 15+ jaar ervaring in ontwerp, strategie en visuele communicatie

  • Sterk in concept, creatief en resultaatgericht

  • Studio in hartje Amsterdam

  • Persoonlijk, direct en betrokken

Voer jij iets in je schild?

Heb je een idee dat langzaam vorm krijgt, of een wens voor iets bijzonders?

Bij Studio Roem denken we graag met je mee. In alle rust, met aandacht voor detail en materiaal.

Vorige
Vorige

Vinyes Tortuga

Volgende
Volgende

Zilch